Vad säger det om oss?

Jag har fått fler läsare när jag mår dåligt än när jag mår bra. Vad säger det egentligen om oss?

Igår var jag ute i Fårösund och var statist i Änglavakt, en film med Micke Nyqvist och Isabella Scorupco i huvudrollerna. Mycket kompetent och mysigt filmcrew. Ska bli väldigt spännande att se resultatet. Isabella var charmant, hon sneglade på oss statister ibland med busigt glimtande blick. Och Micke är en sån sköning. Han har verkligen Det.

Idag var det årliga Donnerrejset på skolan. Simma, cykla, springa för de som behagade. Såpafotboll och konstsim på land för andra. Jag var fürir på såpafotbollen. Spolade vatten på elever och såpade ner planen grundligt. Inga allvarliga skador så vitt jag vet. Blev själv attackerad av blöta elever som gladeligen torkade av sig på mig.
Jag har gett mig själv årets första varför-lär-jag-mig-aldrig-bränna.

Det gör inget att solen går i moln, det börjar ljusna i alla fall. Tror allt handlar om att våga ta beslut.


   
  
Vi äro statister...

... på väg hem i Malins Mammazon.

  


Såpafotboll är roligt och farligt.
 
  

Sara och jag vilar oss efter en helt vanlig dag på Donnergymnasiet.

Kommentarer:
Postat av: julia

härliga bilder!! ja vill me spela bollspel på såpa!!

love


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits