Att inte ha något att skriva om eller inte ha ro till det.

Egentligen är jag inte stressad. Det som stressar mig är min försenade mens. Ett tecken på att kroppen inte mår bra. Inget barn i magen, det är ett som är säkert. Men mensen är försenad och det brukar inte hända mig. Min kropp mår nog inte så bra. Egentligen är jag nog ganska stressad.

På fredag spelar Bo Kaspers på Wisby Strand. Tydligen inte mycket folk alls.. Vad är det med gotlänningarna? Här kommer Bo Kaspers, som spelar för utsålda hus i resten av landet men i Visby ... Är det bara jag som ska dit? Är ingen av mina läsare fans?

Tydligen har jag lovat en vän att gå på Movits ikväll... Vilket gör det här ännu svårare. Har ju musikalrep. Gaah. Spela en annan dag? Illa illa...

Nu ska här planeras lektioner och vattengympapass. Med en galet svullen mage. Var fan är min mens? Som Magnus Uggla skulle ha uttyrckt det. Om han var kvinna. Med försenad mens.

Idag fyller Linneas tyskingkarl Alex år. Hurra hurra, das Lidl-apfelstrudel!

Kommentarer:
Postat av: Jennifer

Å Bokaspers! De hade jag gärna gått på men jag kommer bara vara på Gotland ett par ädla timmar på söndag.

Postat av: Jenny

Du vet att det finns ett annat TILLSTÅND som kan leda till "försenad" menstration va? Om du inte vet någonting om detta tillstånd så kan du ringa mig- jag kan berätta allt.

Stressa inte hjäl dig nu. Kramar å pussar

2009-03-19 @ 21:29:47
URL: http://mjuko.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits