Förtydligande av skämt.

Min mamma tyckte inte om att jag skrev kåt i förra inlägget. Hon kände inte igen uttrycket i sin helhet och därför såg hon inte det roliga. Jag känner ett ansvar att förtydliga.

"Vad sägs om kåt, glad och tacksam?" - Peter Dalle, Ogifta par - en film som skiljer sig

Så. Då var det ur världen.

Snart sitter jag på rad 4 på Wisby Strand och letar ring på Bo Sundströms finger, som så många gånger förr. Det blir min femte eller sjätte Bo Kasperskonsert. Ska verkligen njuta, det vill jag lova. Den här gången blir det ingen dans, det blir sitta och digga. Passar nog bra då det är avskalat som gäller. Spännande att höra grabbarna utan gästmusiker. Har bara gjort det en gång förr, på releasen av Hund på Bengans i Göteborg. Med Mats på en pytteCasio utan ingång. Åh, vad roligt det såg ut. Rekommenderar blogginlägget från den spelningen:
http://raukan.blogg.se/2006/september/bo-kaspers-releasespelning.html

Hade dubbel vattengympa idag och lived to talk about it. Väldigt roligt, men jag har nog aldrig svettats så mycket som jag gör när jag leder vattengympa! Kläderna ligger i en pöl på hallgolvet.

Nu så. Dags att pynta sig inför kvällen vid havet. Ja, vår konsert&kongresshall har ett väldigt vackert läge. Det känns lyxigt att bara få vandra i dessa lokaler längs med vattnet. Vicken vacka öi vi leiva pa...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits