Göra sig fri från tiden. Tidlös.

Kroppens symptom ställer sin dom. Jag är stressad. Men den här veckan ska bli en återställare. Eller? Har jag tid med det? Allt det där som man skjutit upp under den mest hektiska perioden slår tillbaka i efterhand.

Mina första vattengympapass gick smärtfritt. Jag fick berätta att jag var under utbildning och inte riktigt var färdig med passet. Vann mycket mark med att le konstant och kosta på mig lite skämt. Har nog aldrig svettats så mycket någonsin. Dagens visdom: Grå mjukisbyxor never again! Domen från deltagarna var att det var bra musik, lite mesiga övningar - för snällt helt enkelt och att jag var smittosamt glad! Ett gott betyg för någon som inte ens fått sitt pass bedömt av någon anställd. Känns som att det kan bli något bra av det här.

På torsdag kommer jag gråta blod. Samtidigt som vi har musikalrep så spelar Movits på Fenix! Jag döör! Jag som ska gifta mig med sångaren! Han måste ju se mig nu, så han inte hittar någon annan! Det är matematik som inte går att lösa, jag kan inte gå. KLONA MIG, KLONA MIG TILL PÅ TORSDAG!!!

http://www.youtube.com/watch?v=LnaeImQ0TSg - Fel del av gården. Jag vet inte vad det är sångaren har, men han har något. And that's all I need to know.



Kommentarer:
Postat av: joooools

ja vet haha värme i golvet fast det inte är golv-värme de e lite sköj!! jäkla fi*t smhi som inte håller de dom lovar!! vill ju ut å gå ringmuren runt me di!!

2009-03-17 @ 13:23:18
Postat av: Amanda

Jahaa nu fattar jag varför du undrade om jag läst din blogg :) he he ja du vem vet, jag kanske snor han framför näsan på dig :P nej nej nej, jag skall bara lyssna :)

Postat av: Amanda

Länken nedan är den text av Örjan R som jag pratade om igår där publiken fattar 10 %. :) kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits