Kontur på youtube.

Så var det över. Sista Kontur. Det är faktiskt sorgligt. Kommer sakna Sassa, Sören, Sandor, Salvia, Satan, Sonny, Stigbert, Stanley, Cindy, Cilla, Sylvia, Safir och Ritva. Nu finns lite klipp på youtube, sök på Donnergymnasiet Kontur. Förevigat. Tvärr inte höjdpunkter som Punkt 2 och Sörens sång. Det grämer mig. De två sista föreställningarna hade så många knockyoursocksoffsmoments. Det förstördes stolar och sjöngs fel och improviserades till galenskap. Jag vill inte säga farväl! Jag och avslut ni vet...

Dagen idag började med musikalrep nån timme sen fick jag gå för att planera vattengympa, vilket jag i skrivande stund tagit en kort paus från. Ikväll blir det middag med mamma och Melodifestivalsfinal. Imorgon, musikalrep heldag. Ja, jag är under stress. Det är bara att genomleva.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Kul o se på youtube :)

2009-03-15 @ 12:01:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits