Och inte längre hemliga gäster är...

... Gotlands musikalkompani! Imorgon är det Gotlandsmusikens konsert på Wisby Strand - Last night of the proms. Vi kommer vara gäster och bjuda på lite musikalaptitretare bland annat. Idag har vi repat i tre timmar på öns finaste och nyaste scen. Kommer nog kännas lite i magen imorgon då det är fullsatt. 1000 pers eller så. Och min mamma kommer få se mig i ett lite annorlunda sammanhang. Sjunga och dansa. Samtidigt. Tror inte jag har gjort det på det här sättet förut. I hope we knock their socks off.

Kommentarer:
Postat av: Amanda

Jahaa nu fattar jag vad det är du skall göra!! du kommer kicka ass som vanligt!! :)

Postat av: jools

ååå va kul!! önska ja junde va där å se de... löve ya

2009-03-06 @ 19:32:28
Postat av: Mam

Finaste Ida,

känner redan att jag kommer att bli så berörd och stolt, bara nu när jag tänker på det så kommer tårarna, vad ska det inte bli på plats. Bäst att jag tar med en näsduk.



Puss och kram från Mam

2009-03-07 @ 11:18:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits