Resultat av utebliven närhet; Kapitel Att ge sig på ett mjukisdjur.

Idag har vi varit en sväng på stan, mamma, jag, morbror Håkan och lillkusinen Rasmus. Utförsäljning på Brio resulterade i en extra passagerare i bilen på vägen hem. En dinosaurie som heter Max. Eller Rex. Eller Max Rex. Jag har hållt honom när Rasmus har tröttnat och när jag hållt honom har jag kramat lite extra, som om han faktiskt kunde känna nåt. Jag kanske behöver en pojkvän. Men just nu lånar jag Rex. Eller Max. Eller Max Rex. Han är så mjuk och kravlös. Och han ler med tänderna. Det gillar jag.

  
Jag försöker krama Rasmus också, det är inte lika lätt.
  

    
Max Rex tuggar lite på min familj.

Kommentarer:
Postat av: jools

va du ser annorlunda ut på korten... hmmm... träna ikväll på vår älskade gay-j pass hihih :) puss

2009-03-23 @ 15:41:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits