Som om inte jag hade nog.

Jaha. Ska ha mitt första vattengympapass på måndag då det är lite kort om folk. Iiiik. Har gjort 4 låtar av 11. Det får bli tisdagsgöra.

Onsdag, torsdag, fredag. Dags att plocka fram Kontur - en kontorsmusikal. Jag längtar så mycket. Efter energin, låtarna, glädjen. Häftapparaten! Ni som missade, eller ni som blivit lika illa smittade som jag, kom förbi Klinte på fredag. Kl 12:30 börjar ESMU2 lira, följt av lite Körslaget och sedan... Kontur! Det var för bra för att bara spelas vid ett tillfälle!

Melodifestivalsfinal på lördag. Det finns några starka bidrag som växer. Jag får vika för både Alcazar, EMD och Sarah Dawn Finer. Favoriter är ändå Agnes och Caroline af Ugglas.

Sommarens projekt tar form... 15 skådespelare har tackat ja. 5 funderar lite till... Pengar är fixade. Nu ska vi bara få ruinen. Och nu, bilder för nostalgi, förra årets In exspectatione mortis.


   
  
   
  

Kommentarer:
Postat av: nenny

:) Sommar på gotland... Risken är fruktansvärt stor att jag inte kan komma hem... Så lev den åt mig också :P Nejdå... jag får fler somrar på mig... har varit på audition för Hair igår... Får se hur det går... är lite pirrigt faktiskt! Och sen är det ju på norska också... :) kram från Oslo...

Postat av: Anonym

Bilderna påminner mig om at det ska solas till i sommar....

2009-03-17 @ 15:58:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits