Bilder från ett liv.

Hade kvar ett Stockholmsfoto i kameran, hälsade på Maria i hennes nyköpta lägenhet på Söder i Stockholm. Där kommer hon stanna ett tag. Hon påpekade att det fanns en extrasäng...

 

I helgen var vi ute i Mästerby ett gäng. Jag älskar att vara på landet.
Det var Eurovisionfinal och jag är nöjd med utgången. Dock klämtade mitt hjärta extra för Albanien!

   
Maria är trött efter bara fyra länders poängutdelning
Jag gillar inte det jag ser.
Elena, Emma och Carro är exalterade. På var sitt sätt.

  
Julia bjöd på våffelkalas. Fint bukat bord och nyklippta blommor från hennes buske på tomten.

  
 
Emma presenterade familjen Liljegrens nytillskott, Beverly.


Den förra ägaren av Julias lägenhet hade den här bilden i sitt förråd.
Julia tycker den ska hänga kvar där.

Kommentarer:
Postat av: Maria

Hade jag fått rösta på Norge hade jag nu haft 100 kr på fickan. Men nej nej dem fick man tydligen inte rösta på!!!! Grrr ;)

2009-05-18 @ 16:18:42
Postat av: julia

porr-stina gör sig ju så bra i förrådet...hon trivs ju dääär!!

2009-05-19 @ 11:35:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits