Igår badade jag i havet.

Igår badade jag i havet med en riddare och en ryss. I brist på badkläder fick det bli något knasigt från teatergarderoben. Känslan av att kliva i, djupandas och kliva upp, känna sig ren, satt kvar hela dagen. Jag tänker nog bada kallt oftare.

Idag har jag fått ett regijobb. Ska regissera en invigning av ett internationellt fäktningsläger i sommar. Känns proffsigt att få betalt för en gångs skull. Var ute och rekade på Kneippbyn där det ska hållas.
Jag har även hunnit med lite dansträning med en kollega. Jag älskar att bli lyft i dans. Det kan inte hjälpas. Det finns någon oövervinnerlighetskänsla som är svår att uttala.

Jag är numera spexgeneral, ska fixa inför mor&brors fest, betygssättning, och i tankarna finns hela tiden pjäsen i sommar... Letar fortfarande skådespelare och ska skriva om manuset lite.
Don't hate me if I don't answer my phone.

Kommentarer:
Postat av: julia

jag chansar på att du får kiddos före mig så du får väl ta låten dårå... :)

2009-05-21 @ 20:48:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits