Födelsedagspresent från en instabil tvåbarnsmor!

Så fort Britney släpper en ny singel och jag ska lyssna första gången på den känns det lite som att jag öppnar en födelsedagspresent. I ett land där man aldrig blir besviken på paketet eller behöva be om kvittot "utifall den inte passar". Britneys 3 svänger, måste lyssna mer.. och mer.. och mer.. Denna instabila tvåbarnsmor kan fortfarande leverera, jag undrar bara vad det kostar.. Videon hittar jag inte ännu. Ska tydligen inte hålla Britneystandard.



Nu ska jag bege mig för att träffa mina brudar. Emma, Maria, Linnea, Julia och Elena. På en sån där brunch. När man kombinerar två mål mat och tycker att man är lite kontinental. Hoppas på lite bättre väder.

Kommentarer:
Postat av: julia

bilder från helgen??? sitt inte å håll på dom nu sweetie....upp me dom bara!! LÖÖÖÖÖVE


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits