Belgrad!

Sitter hemma hos Erin i Belgrad och ater sen frukost, snart ska vi in till stan. Igar kom jag sent till staden och fick flera olika direktiv om hur jag skulle ta mig till Beogradski arena. Folk kanner inte till bussystemen i sin egen stad! Efter mycket om och men och ont i ryggen hittade jag Erin och hennes vanner som hade sparat sushi till mig. Lycka. Det visade sig att killarna pa middagen jobbar med att gora serbiska rosterna till typ alla barnprogram och filmer. De visade klipp fran Aladdin nar killarna gor bland annat Aladdin och Anden... Behover jag saga att det var en sjukt rolig kvall?


Kommentarer:
Postat av: Mam

Finaste Ida, att du bara klarar av att ta dig fram i de olika städerna, det är imponerande. Det är spännande att följa din resväg och jag hoppas att du får många positiva upplevelser med dig hem. Du verkar ha det varmt och behagligt där du är till skillnad mot hur det är här. Det är blåsigt och regnigt och det börjar bli kallt trots att solen är framme,

kramen från mamma som längtar efter dig

2009-10-04 @ 15:10:58
Postat av: julia

alladin och sushi under en och samma kväll? kan man ha de bättre??? NOOOO!!!! sakna di love

2009-10-04 @ 17:28:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits