1, 2, 3, 4, uno - dos - tres - quatro!

Jag kan inte hjälpa det, det kan bero på att jag inte gick ut på klubbarna i Visby tillräckligt i somras. Men jag lyssnar på sommarens hits och tycker fortfarande att de svänger. På aerobicsen igår skakade vi höfter till Pitbulls I know you want me. En så jävla simpel låt och dryg karl men den sätter sig! http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk Lisas höstpass är bra, bra musik som vanligt och sköna moves. 

Läste på facebook att en bekant till mig ska intervjua Backstreet Boys på fredag. Jag hade nog inte klarat av det. Det hade nog varit för överväldigande overkligt för 14åringen som fortfarande lever kvar i mig.

Här kommer andra kvarlevor från sommaren som jag inte hunnit lyssna sönder:

http://www.youtube.com/watch?v=FF5Q1jr28PM Keri Hilson - Knock you down

http://www.youtube.com/watch?v=gWzlD7Lc6w8 Kanye West - Heartless

Ska bo hos en Viki i Budapest. Hon har en katt som heter Igor. Var ska man komma över sin katt-skräck om inte i Budapest? Eller?

Nu blir det lite stadsärenden utan att spendera några pengar.

Kommentarer:
Postat av: Per

Ida, min enda önskan med din Budapest-resa är att du tar dig in på Puskas Ferenc-stadion och tar en bild vid målet där Zlatan gjort mål två gånger om. Det skulle jag ha gjort i alla fall :)

2009-09-08 @ 21:44:21
Postat av: Moa

Kattskräck? Men Ida då, det är bara att stoppa ner huvudet i täcket om han försöker tugga på håret när du sover ;-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits