Att trycka på knappen, igen.

Så var det gjort. Jag har tryckt på knappen som tar mig hem från min Eurotrip. Känns lite konstigt att tänka på hur man ska komma hem när man inte ens har åkt. 24 oktober flyger jag hem till Stockholm Arlanda från Aten. Stockholm - Berlin 23 september. Aten - Stockholm 24 oktober. Vad som händer däremellan står ännu något oklart. Har fått bra kontakt med Jan i Berlin, Viki i Budapest och Alex i Bukarest. Tänk om man blir så fäst vid personerna man möter att man inte vill åka därifrån?

Kommentarer:
Postat av: jooools

ja då får du ta med dig jan-banan å comp till svedala för ja tänker inte tillåta att du FLYTTAR dit, näää de är ja alldeles för ego för - vill ha min Ida innom ett lagom avstånd!

TACK FÖR IGÅR BEBE! Alltid lika kul å mingla med di!!

ses senare idag öfr sushi date!!

PUSS

2009-09-12 @ 09:37:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits