Va? Hur fort gick den här dagen?

Klart att dagarna går fort när jag går upp kl 10 varje morgon. Poff, så är den slut.

Mötte Annah&Nike på stan. Lekte lite i lekparken i Östergravar. Fick låna en 50 liters ryggsäck av Annah. En väska som varit ute på äventyr mer än en gång. Ett av de äventyren resulterade i Nike.

Sedan blev det galen Shakespeare på Almedalsscenen och glass på hamnen med Amanda och Evelina. Tur vart nog att mitt lilla Orsino-utspel inte dokumenterades.

Vissa dagar funkar inte kameran som jag vill. Fick inte riktigt till det idag.

Efter några lugna timmar hemma orkade jag träffa folk igen och i hemmets lugna vrå tog Julia emot mig och Hanna för att se Patrik 1,5 som var mycket bättre än väntat. Det handlar inte om biologi, det handlar om vem man känner är ens familj. Fint!


 
 
 
Vi lekte i Östergravar.

 
Sorry tjejer, men det här var det bästa jag kunde hitta! ;)


Kommentarer:
Postat av: Amanda

Nike och Amanda i samma inlägg = Beauty and the beast! :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits