Ett öppet fönster. Om du så vill.

Barnteaterfestivalen på Wendelsberg är i full gång. När jag såg en uppsättning av små Astrid Lindgrenscener blev jag lite rörd. Min första teater som jag spelade i. Jag hade två repliker som kassörska i Alla barn i Bullerbyn. 1993-1994. Those were the days.

Bosnien-Hercegovinas låt är väldigt vacker, men det kommer ett skitskumt stycke jag inte fattar alls! WHY?!

När jag tillåter mig själv att vara trött och känna efter kommer tankarna om dig. Har jag inte kommit över det trots allt? Eller är tankar inte mer än så? Förvirrande. Eller så är det för att jag är trött.
Jag skiter i vilket.






- Du måste glömma det.

Kommentarer:
Postat av: Per

Du, Irland är inte så tokiga ändå, eller? Belgien, Holland och Estland kan också skrälla.. Finns inte så många dåliga låtar i år, det är rätt jämntjockt av hyggliga låtar!

Postat av: Mattissigrid

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

2010-12-02 @ 16:45:56
URL: http://mattissigrid.20six.fr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits