Om att äta sent.

En lyckad föreställning. Inte lika magisk som premiären, men så mycket kommer det aldrig bli. Eller, kanske på lördag då allas föräldrar kommer och tittar. Till och med Noras föräldrar kommer, dom som sagan handlar om till viss del. Den dagen är redan magisk.

Efter denna sköna uppvisning har jag spenderat kvällen med att tvätta av mig sminket, handlat med Wiklund (som jag tror kallade mig för proffs efter kvällens show, jag minns inte riktigt, men jag hoppas han sa nåt i den stilen), duschat, ätit Karins lasagne (denna gudagåva!), mumsat frysta jordgubbar och sett halva Save the last dance.

Nu närmar sig klockan midnatt. Sängen kallar.

Kommentarer:
Postat av: The Wicked Wickan

"Proffs"? Nej, jag sa "plufs". "Du är en riktig plufs, Ida" sa jag efter den fina föreställningen. Tyckte jag var passande.

2006-05-24 @ 12:57:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits