Öh, ska teater vara bra för nåt?

Ringde min gamla mentor Björn för att få veta lite tider inför imorgon då jag ska ha nuvarande SP3 Kultur i lite teater och lek. Han sa att han tyckte att jag skulle berätta för klassen varför vi ska ha teater och vad det är bra för, förutom att det är roligt. Jag sitter nu här och är tom i huvudet och trött. Vafan ska jag säga?
Det står helt still. Jag har inte en jävla aning just nu! Orkar inte ens tänka på det. Värsta mentala blocken.
Vill bara planera min lektion och sen se på film med mamma. Gaah. Har kört ganska hårt dagarna hemma.  Två fulla dagar på Donner, Pumpentävlingen med UNF, middag hos mommo&uffan, dans på Kneippbyn med pappa, lunch med Isabel och Elena... Allt har varit så himla roligt fram tills nu, nu är jag bara trött och irriterad. Måste nog ta det lugnt så jag orkar skolan sen.
Blir typ galet irriterad på allt som ska göras. Ont i magen pga mensvärk och stress.

Ena stunden harmonisk och fullt medveten om vad som ska ske (och vad som ska kännas) för att sen vända och bli ett moln av irritation och aggression. Grr!

Nä. Nu måste jag göra klart det här så jag kan släppa det.

Kommentarer:
Postat av: chuliii

'om inte ens DU har svaret på den frågan...vem har de då?? vi syns på ons ;)
love

2006-11-20 @ 18:28:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits