Intryck i uttryck.

Jag blir galen. Det händer lite för mycket just nu. Pappa kommer klockan 12 och plockar allt jag äger och har. Jonas Gardell har blivit hedersdoktor i teologi och håller tal på SVT24. Jag har blivit bortrövad på picnic av Mi, Robert, Martin, Peter och Jocke. Jag har träffat David G från Wendelsbergs, han gick i tvåan när jag gick i ettan och vi har pratat kultur och ätit glass. Och en massa annat... Uppdaterar när jag kommit till ro.

Och just det, Lelle och Tinou har blivit avskedade från Wendelsberg och därmed också från Junis. Hej och hå. Känner inte att det är mitt ansvar att förmedla varför och hur, om ni undrar något så hör av er till Wendelsberg. Där hittar ni svaren.

Kommentarer:
Postat av: Mam

Hej dottern,

välkommen hem till ön som står i sin bästa sommarskrud.



Kram från mamma

2008-06-03 @ 14:46:43
Postat av: Thomas

Tack för planschen :)

2008-06-04 @ 22:15:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits