Biljetten är bokad.

Nu har jag bokat min båtbiljett. Jag lämnar Uppsala 5 juni innan lunch.

Mitt avslutande tal igår gick väl. Jag höll ett begravningstal åt Carola. Hade iscensatt en retorisk situation där Carola gått ett Lady Dianaliknande öde till mötes och jag var Christer Björkmans ersättare som Melodifestivalgeneral. Haha. Min klass fnissade gott och jag är nöjd. Snart ska vi ha avslutningsfest. Last supper. Och idag är det avslutning med kidsen i Gunsta. Jag och Per ska bjuda dom på lite spex. Måste träna text... Bröderna S:t Gotthard blir det! :)

Jag har fastnat i Galenskaparnaklipp, som vanligt. Jag kan få ångest av att tänka på att ingen kommer någonsin slå dom på deras arena. Att ingen kommer bli lika bra. Jag har länge drömt om att leva i ett sådant humorkollektiv, men känner vid varje försök att det inte är någon idé. Det bästa är redan gjort och så jävla rolig är jag inte. Får nöja mig med att njuta av det som redan är gjort. Det bästa.

Intressant att få läsa studien som de där sociologstudenterna sammanställt. Det var jag och massa modebloggsbrudar som svarat. Ska läsa den lite mer genomgående.

Kommentarer:
Postat av: Henrich

Så vårat humorkollektiv räcker inte? "Humorkollektivet: helt jävla dumma i huvudet/ligga är roligare än att inte ligga"

2008-05-29 @ 13:00:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits