Eurovision och Henchie's back in town!

Nu håller jag på att gräva ner mig i de 43 bidragen. Galet mycket musik. En del skit men överlag bra låtar. Armenien, Rumänien, Norge och Grekland (inom parantes hittar vi Andorra och Slovenien, jag har inte bestämt mig där) är favoriter i första semin. Min annars högt älskade ryska Dima Bilan ställer upp med en tråktråkig låt som ger maximalt utrymme för hans dålig engelska uttal. Skäms! Det finns mycket att tycka om bidragen, men det skulle ta mig en evighet att skriva, så det kanske kommer senare.

Igår kom Henrich tillbaka till stan. Jag frågade vad skulle han helst vilja äta nu när han är hemma i Sverige. Svaret blev MAX! Så hela familjen gick på MAX och fick lyssna på Henrich ord om hans något omtumlande resa. Kristian ställde lite frågor. Jag visste inte vad jag skulle säga. Det var lite mäktigt. Sen freakade vi ut lite såklart, precis som vanligt. Blandar allvar med humor. Precis som det ska vara.

  
Henrich foto-min.
Kristian med sugrör.
Kristians pick-up-face och min look-down-face.

Kommentarer:
Postat av: vickan

Kom ihåg att jag varit med och gjort en del på Charlottes klänning...det du! :D

2008-05-17 @ 00:07:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits