Barcelona.

Vi pratade i gänget om att vi inte skulle publicera en massa bilder här och där. Så här är ett urval, mest med bilder på mig och var vi varit. Barcelona alltså. Med tjejerna. Vi fyller 25 år detta år och firade med en vecka tillsammans.


  
Ibland hamnade vi på en strand.


Vi hängde hemma i lägenheten.

   
Det hände att jag beställde in en drink. Eller vatten.


Det blev en hel del tapas...


Det hände att vi hamnade i vackra byggnader.


  

  
Vi poserade i tid och otid.

  
Vi klättrade i Sagrada familia.


Jag köpte min första öl. Som inte ska drickas.

 
På Camp Nou lekte vi fotbollsfruar och supportar. Och avbytarbänk.

  
 

 
Jag fick inte spela...

  
Güell Park, hemma hos Gaudi...

  
 
- It's good to be the king!!


 
Den berömda ödlan...

  
Linnea, Ida och Julia.


 
Vi åkte tåg till Sitges och solade och badade.


Min sko dog och fick en ärofylld begravning hemma på Calle de Domenech.


  
På resan hem låg min kreativitet på topp.


Kommentarer:
Postat av: le petite autist

Äntligen bilder!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits