Mensvärk och dålig sömn.

Var på Pustervik igår och såg gästspelet Richard III L´étude. Något av det roligaste och bästa jag sett på länge! Tre män (med sitt säte i Gubbängen) spelade denna tunga Shakespeare med lek och ironi, med barbidockor och trehjulingar, leksakstält och stockholmsdialekt.
- Vet du vad jag hört?
- Nää...
- Att det finns människor som ine varit på ICA Maxi i Gubbängen...
- NÄÄÄ...
Tack Pernilla och Fredrik, det var en bra födelsedagspresent.

Idag har vi sovmorgon till 10:20. Bra tajming av mig att vakna 7 med mensvärk. Jag som inte sovit mina 8 timmar de senaste nätterna. Well, tablett tablett och somna om till 9.
Nu skriver jag blogg, äter macka, tar tabletter, lyssnar på musikalen Notre-Dame de Paris (fantastisk musik!!). AAAJ, jävla mage... Vi som har genrep idag. Det ska bli roligt.
Vi hade provpublik igår, och inte vilken som helst. Inte nån enstaka kompis eller så, utan hela Skåd3! Och de tyckte det var skitbra. Det känns lovande. Dom är ju de som gått här längst och har sett mest. Idag ska vi rocka röven.

Linnea i min klass kom hit igår. Hon undrade om jag ville ställa upp och läsa in en talbok på hennes killes bokförlag. Bibeltexter. Hon sa att de egentligen ville ha en äldre kvinna, men hon tyckte jag har så behaglig röst. Jag sa ja. Det blir några killar från klassen med. Men ska inte prata gotländska though.  


Snart hem till min ö where I belong.



Kommentarer:
Postat av: chulii

sankna di!!!!
mycke.
bra att han vet nu...
du är så go!!!
love

2005-12-07 @ 23:10:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits