Sagolik inledning på födelsedagen.

Inatt kl 00:00 exakt ringde min bror och sjöng (eller nåt liknande?) för mig. Under samtalet fick jag ett MMS av Julia. Kort därefter ett sms av min kusin Matilda och hennes Niklas.
På mitt rum hade jag mina underbara kvinnor Carmen och Johanna som också gratulerade mig.
Kort därefter när vi var som mest fnissiga flög en slasksnöboll och träffade mitt fönster. Jag blev kalasrädd och förstenad. Carmen sa "Det är ju han, ÖPPNA FÖNSTRET! Öppna fönstret kvinna! Är du tafatt?!" Det tog några sekunder att förstå att jag skulle öppna fönstret. Där stog han. Vi bjöd in honom.
Vi satt alla och tittade på kort och skrattade. Senare smög både Johanna och Carmen ut med varsitt leende på läpparna. Det var jag och den lockiga pojken. Han låg i min säng, jag satt på golvet. Vi pratade om min hiphop-period och han berättade att han aldrig fick vara hiphopare för sina föräldrar. Vi satt vid datorn och lyssnade på musik, letade efter JustDtexter och hade det trevligt. Till kl 02:32. Då var jag till och med för trött för att ha den vackra pojken kvar. En kram, en lite längre kram och ett "grattis på födelsedagen."


Och vet ni vad?

Det snöar över Wendelsberg. På min födelsedag.

Kan det bli bättre?


Kommentarer:
Postat av: Mam

Gullhjärta, hoppas din födelsedag fortsätter så bra som den inleddes, se till och krama den lockige pojken igen.
Puss och kram från Mam

2005-12-04 @ 19:52:36
Postat av: chulii

GRATTIS GRATTIS!!!!!
Kan du fatta att även du e 20 nu ; )
De ska firas me allt som går när du komma hem!
Grattis igen, har försökt ringa ett antal gånger under dagen utan att komma fram på linjen - oboj va du e poppis ida!
love ya

2005-12-04 @ 22:54:05
Postat av: Jenny

Grattis i efterskott då... =) Hoppas födelsedagen var bra... hur känns det att vara lika gammal som jag? =)nackdel: man fyller 21 året därpå =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits