Så går en dag ifrån vårt liv och kommer aldrig åter.

Jag borde läsa mer Jonas Gardell. Det var länge sen sist. Kommer ihåg den tiden då hans ord var lag. Då jag skrev texten "Förlåt dig själv" överallt och kunde den utantill. Han är fortfarande en av mina största inspirationsskällor. Försöker just nu läsa Ringaren i Notre Dame, utan vidare framgång. När vi åker till Paris med klassen (just det, you heard me, jag ska till Paris at last!) så ska vi ha läst den boken. Det är i oktober. Jag har börjat läsa nu. Ambitiöst, ey? För jag har helt tappat läsförmågan. Har noll självdisciplin. Men jag har blivit bra på att gå ut i skogen och springa faktiskt . Det är skönt det. Att bara springa och svettas. Aamen. Med hiphop i öronen och improviserade moves i skogen. Där ingen ser och dömer mina steg till Missy Elliots gamla album.

Idag har jag spenderat tid med världens bästa Towe. Vi kommer ha kul i Göteborg. Oh yes we will.

Gotland är vilt och vackert. Vi får se hur Göteborg kan motsvara mina förväntningar.

 

På en grålle

Me on the Grålle af Buttle.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits