Mission: En update av mitt liv.

Så.
Nu är jag sådär trött igen.
Orkar inte tänka på något. Så fort någon säger att jag måste göra något får jag en allergisk chock.
Men hur kan jag vara så trött?
Allt jag gör är ju att gå i skolan och inte ha något på fritiden? Hur kan det vara så utömmande?

Tankar som virvlar, jag tänker för mycket. Jag vill så mycket men orkar inte rent fysiskt. Kroppen säger nej.

[ Ögon så blå. Jag undrar vad du tänker på.. ]
 
Nu ska jag träna på en monolog tills imorgon. Det ska bli skoj. Från Tjechovs Björnen. Rolig pjäs.

SOVA SOVA SOVA och SLAPPA SLAPPA SLAPPA skulle inte sitta helt fel. Snart jul. Jag längtar till den själsliga värmen och det gotländska lugnet.

Kommentarer:
Postat av: Mam

Jag längtar till jul då du och din storebror kommer hem igen, det är bra tomt i huset.

Kram från Mam

2005-11-13 @ 19:40:08
Postat av: Balderline

Hello, This site is a brilliant idea!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits