Peter Jöback, smek mina trumhinnor!

Peter Jöbacks julskiva, mums för öronen. Guds frid är fantastisk.

Lockig pojke gör kontaktförsök. Hoppas jag tolkar det rätt när jag säger så.

Etyder, helt slut efter skolan. Snacka om att tömma sig själv varje lektion.
Sömnlösa nätter med grubblerier på kärlek, barnkalas och allt annat som kommer ikapp en när man är som mest mottaglig.

Dansade salsa idag, men utan lockig pojke och ingen Melodifestival heller. Vi skulle ta det en annan dag. Jag kan vänta. Det har jag gjort sedan jag kom hem från Paris och upptäckte att det fanns något i honom som jag vill veta mer om. Alla har något att berätta om honom, mest är det att han är världens snällaste och en så bra kille. Jag vill ta reda på det själv. Jag ska våga mig närmre.

Kommentarer:
Postat av: Fredrik

hans låt, Jag kommer hem igen till jul... är ju helt underbart bra. Det är fan en av de bästa...

Ha det bra!

2005-11-30 @ 22:27:50
Postat av: Anonym

Hey baby!
vill me ha mr jöbacks skiva... har fått dille på jul musik i år. överdos får man dock på jobbet. 8h om dagen, men de e för att kompensera fjol året då ja inte fick nå alls : )
se så! skicka den lockiga pojkens mail adress till mi så länkar ja din blogg- å så blir de andra bullar snart ska du se. ja e otålig!!! hihihi
pussen

2005-12-01 @ 23:42:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits