I bredbandets klor.

Jag har gett mig vika för trycket och skaffat bredband på skolan. Så nu har jag en anledning att dra mig undan från folk när jag vill det. Ha ha.

Gardell har ställt in 4 november. Ida och Dan gråter floder. Men men... Plats allra längst fram i mitten var väl för bra för att vara sant.

Paristempot har börjat lägga sig. Blev dyngfökyld när jag kom hem men har återhämtat mig bra tack vare värmen från alla mina karlar här.

Ja.

Får jobba på Donner när jag kommer hem på lovet. Ska bli himla kul att få undervisa igen. Eller, att vara lekledare. Det är en bra titel på mitt yrkesval.

Per och Ida ska på Melodifestivalen i Göteborg 11 mars. Vi ska sitta med folk från Melodifestivalsklubben. Neeeeeeeeeeerds!


sacre

Nedanför Sacre-Coeur.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits