Förlåt mig...

Just nu är jag inte världens bästa kompis... Jag har inte tid att ringa, fan, det tar till och med för mycket energi av mig att skriva ett sms.

Så ursäkta mig att jag inte hör av mig och berättar. Men det händer så mycket!!!

Igår hade vi kalas för två killar i min korridor. Dan och Kungen. Det var mysigt med oupptinad frys-tårta och lite sång.

I torsdags var det fest på skolan och min klass skåd1 plus show1 stod för spökturen. Vi fick så mycket beröm, att vi var så bra fast vi bara gått på skolan i nån vecka och att det bådar gott för framtiden. Jag låg på en stig i skogen, helt vitklädd med tyllkjol, sjöng på låtsasfranska och var allmänt psyko. Pokerface totale. Kände att jag ville vara lite snällare än de andra som skrek, blödde och skrämde skiten ur dom. Jag var bara creepy. Låg ner och tittade inte ens på dom som gick förbi. Hade jag själv gått den här spökturen hade jag kissat ner mig, I swear. Stolt över mina klasskamrater och show1!!

Så mycket intryck, så mycket att göra. Hela tiden. Tänker för mycket.

Vi har läxa tills på tisdag. Vi fick var sin bild på en person som vi ska gestalta. Med röst, hållning och gester. Så ska vi bli intervjuade som den här personen. Spännande!

Ida som såpaskådis? Just det. Vi pratade om ansiktsdrag, helt oberoende av min personlighet och klassen kom fram till att jag skulle spela den goda. Mjuka drag, sagolik och med glimt i ögat. Så en god sagofigur med lite bus i blick? Tydligen, ja. Det passar mig.

Igår var jag på Liseberg med UNFarna Towe, Erik, Markus, Emil, AK och Henke. Åkte Balder och tyckte livet var allt bra fint. Åkte grön buss tillbaka till Mölnlycke med Dan och hans ex Hilde. Det var så skönt att träffa Towe igen! Gick och höll om och sniffade på henne nästan hela tiden. Wii! : )

Livet e gôtt.
Världen är stor.


ida&kung

Kungen och jag. Min present till honom har han på sig, ett Kamp mot drogersvettband.

Kommentarer:
Postat av: Towe

Jag har saknat dig.

2005-09-05 @ 00:20:56
Postat av: Robert

Fan, man blir ju sugen på folkhögskola måste jag säga..

2005-09-06 @ 08:07:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits