Musikvideo.

Kortare meddelanden från Wendelsbergs folkhögskola.

Dansanta elever i Skåd1 och Show1 har möjlighet att vara statister i en musikvideo med Daniel Lemma. Åhåjaja. I will!

Ikväll är det inflyttningsfest hos Emil. Ska jag hitta i Göteborg? Dags att införskaffa karta.

Dan betyder mycket för mig.

Hilton är ett mysigt ställe. Mitt rum är fint och ska städas ännu finare i helgen.

Jag är otroligt danssugen. Ska nog sticka bort till danssalen en stund och se mig själv i spegeln när jag skakar rumpan. Har tyvärr den bästa musiken på datorn...

Min klass... Vi skulle börja lektion efter en rast och de enda som inte kommit var Karl och läraren Sven. När Karl kom in i rummet sjöng hela klassen i kanon "Vem kan segla förutan Karl". Sen samma sak för Sven fast  "Vem kan segla förutan Sven" då Sven säger "Det är nog bäst så."

Snart ska jag börja med Junisgrupp igen! Inne i Göteborg på något ställe som heter Nordengården (?).
Längtar efter att busa med barn, få dom att skratta i grupp, förändra världen och utföra stordåd.

Sista dagen i disken. En vecka om året ska man hjälpa till i disken i storköket. Mattanterna är roliga.
Så där härligt rediga och göteborgska.

Helgen då jag åker till Paris kommer bror hit på ledarutbildning. Han ska få inviga min överslaf.

Nä. Dags att dansa. Träna frivilligt gör man rätt ofta här.
Men jag tror inte jag har gått ner i vikt, snarare gått upp. It's the return of the muskler!

Kommentarer:
Postat av: Macke K

Ärligt Ida, du kan inte mena att du tycker mattanterna är göteborska? Hälften är ju för fan från Norrland. Hur menar du?

Postat av: emil

det är du ida.

2005-09-17 @ 12:03:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits