Det goda livet, ätandes helgens kvarvarande ostbågar.

Aaaah... Lovet närmar sig. Ska mysa med familjen, hångla med mina bästa tjejer, mata ankorna i Almedalen med trum-Jens (en av dom jag ska gifta mig med), äta loads of påskgodis och mat, se gymnasieuppsättningen av musikalen The Wiz, läsa manus, träna stenhårt i skogen, se på film och jävlas med brorsan som fyller 22 på måndag.

Idag ska det buggas. Det är något jag längtar efter hela tiden! Ska bli så roligt att svänga loss! Jag fick ta med mig lite skivor sa Christoffer, och självklart kommer Hermans Orkesterskivan att åka med. Är det något man ska bugga till så är det ju Hermans!
Ikväll är det telefonmöte med teaterkommittén. Mycket som ska tas upp. Festival och Stimulus.

Vet inte vilken musikal det blir på lördag, kom på att jag förmodligen ska se Mamma Mia i höst, så jag borde kanske ta Skönheten och Odjuret? Jag gillar ju Disney. Fast Sweet Charity hade också varit roligt.
Gaah. Om jag ens hinner gå på något? Kommer till Sthlm 17:53, säkert försenad...Båda börjar 19:30. Då ska jag alltså hinna hem med väskor till Östermalm, äta middag och hitta dit...?

Igår tog jag och Hampus en tvåtimmarspromenad. Sen satt vi ett gäng och hade en rätt spontan grillkväll med gitarrspel, munspel och skön stämsång. Alla dessa musikalare. Kvällen avslutades med Michelangelo och så började det regna. När jag gick och la mig kunde jag inte somna för att min bakre del var iskall. Jag hörde min mammas röst eka i mitt huvud - "NAJ, du får int bli kall om rumpen, då får diu URINVEGSINFEKTJION!"

Har suttit och kollar kartor över Stockholm nu... Försöker välja teater på grund av vilken som är närmast. Jag tror det blir Sweet Charity. Jag gillar ju Nanne Grönwall. Och så ligger det rätt nära hem. Bara över Nybroplan vid Dramaten, runt Nybroviken, så ligger Wallmans där. Det blir så bra så.
Men... Cabaret är ju lockande också och rätt nära hem... GAH!

Kommentarer:
Postat av: Per

Det mest lockande är ju att se Lena Nyman på Teater Brunnsgatan Fyra! http://www.brunnsgatanfyra.nu/

2006-04-07 @ 13:24:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits