Min vän är på tjocken!

Wow. Jag kan inte fatta det. En annan var hos gynekologen idag och snackade spiral. Jenny är gravid. Helt sinnes! Och så otroligt vackert! Började typ själv lipa när jag läste det - http://leno.blogg.se.
Hon kommer bli världens bästa mamma och förebild. Bara hon lägger av med snuset.. ; )

Började minnas gymnasiet. Nu följer några bilder från mitt och Jennys gemensamma liv. Jag har grävt.

 
donnerspex
donnerspex
donnerspex
Jenny - skolans toppfeminist med sitt långa drömlika hår mimade och porrade sig till
Kylie Minouges Santa Baby med sitt crew av fetkoreograferade Santa Sluts bakom sig.
Känner ni igen undertecknad  tvåa från höger?
Elsa, Lina, Ida, Ida, Tindra och Jenny i mitten.

donnerteater
donnerteater
Jag förför Jenny i en pjäs om manligt och kvinnligt och om att bli ensam.
Vår oslagbara bild av utanförskap - alla kan den senaste dansen utom hon.

Det blir nog Jenny och jag som kommer hålla på med Ronerevyn sen när vi blir äldre.
Eller vad säger du, Jenny? : ) Du har ett arv att väga upp där!

Kommentarer:
Postat av: the slut

GUUUUUUUD IIIIIDAAAAA!!! Jag har inte sett några bilder från dendär dansen förut! Herregud, hur kunde vi egentligen?! Vad är jag för en slags feminist?! Men JÄVLAR va kul de va! Vad snygga vi va oxå! Jag e inte i stan idag. Jag sitter ute på landet å har ångest över mitt arbetslösa tillstånd. Men du kommer väl hem på höstlovet? Du kan vi ses å då e nog magen lite rund oxå. Nu e de mest fetma på den! Bebisen gillar nämligen kakor! Jag saknar dig. Ta hand om dig å Adam nu! kramar å kärlek


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits