En Gustaf Vasa är 1000 kr.

^
För dom som inte hängde med på den... ; )

Igår var en händelserik och aktiv dag. Först tog jag en fika/lunch med Leonard på nåt gayställe vid Hornstull. Vi hade trevligt, pratade om massa spännande saker, fulade oss på tunnelbanan bland annat.

Sedan åkte jag ut till Sundbyberg där min kusin/gudfar Mattias hämtade upp mig. Vi åkte ut till Vallentuna, hem till Anneli, 3åriga Hampus och född-27-november Lucas. Det var himla mys att få se deras place, med inredningsdrömmar och mardrömmar. Hampus var hypad för han hade sovit mycket på dagis. Hampus kan räkna till 8 på engelska (Heja Nickelodeon!), sjunga Pippi Långstrump och dra filmrepliker från Robin Hood, vilket jag har inspelat på mobilen.
Hampus:  - Va håjler du på mje hönshgärjna!
Ida: - Bara min plikt sheriffen...
Hampus: - Ååååååh, dju o djitt schjutgalna gamjla FINJGÄR!
Lilla Lucas var bedårande. Vi snackade lite han och jag. Gaah gaah, goo goo. Sen började han gråta. Jag kanske sa nåt dumt? : D

Efter en härlig stund hos Wahlgrens skulle jag träffa gycklarbrudarna Emelie, Maria, Emma och Elena. Åkte till Boulebar där några av dom jobbar. Jag drack en asgod rosa alkoholfri drink. Där satt vi och pratade föreställningen inför sommaren, visioner och dräkter, om skolor, livet och sånt. Visst har jag lite prestationsångest, men jag brukar fixa allt jag tar för mig...
Jag kände verkligen att jag blivit teaternisse på heltid, då jag skulle förklara mina tankar och visioner med att hålla ena handen ovanför högersidan av huvudet sägandes:
- Jag har en känsla, här, jag kan inte ta på den eller förklara men den finns här...
Med handen svävandes över huvudet, ögonen igenknipta och orden svamlandes.
Ehm.

leoåida
Se vad lyckliga Leonard och Ida blir av att åka tunnelbana!


lucasåida
Jag och Lucas snackar om livet.


elenaåida
Vad vore Elena utan sina porriga idéer och bilder?

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Jag vill prova gayfiket, har hört om det!

Postat av: chulii

hahahahahahahahahha miss u all guys! va kan bli hetare än elenas porr blick och idas sexy baby lock på ett och samma koer?! MÅSTE FÅ DE KORTET IDA!!!

2006-02-16 @ 22:51:16
Postat av: Emma pemma

det var jätte mysigt att träffa dig!! =) hoppas allt är bra!

2006-02-19 @ 15:05:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits