Fest i Buttle, teater i När.

fjäril
Festen i Buttle var en trevlig sådan. Helgrillat lamm och allsång.
Här har jag en fjäril i håret som satt kvar där hela kvällen.

syskon
Per och jag besöker Buttle Motor Klubb.

trio
Syster, mamma, Ida.

grållen
Me and Grållen.

fjäril i håret
För hon har en fjäril i sitt hååår...

Ikväll ska vi gå på något form utav genrep till Ormkvinnans barn i När. Hela familjen med Pernilla och Fredrik. Tänker på skolan, underbara Skåd2 och Show2 och nya ettor att terrorisera och skrämma i skogen när vi leker spöken, barnproduktionen Häxorna, vår resa till Nice där vi ska gyckla och vara vulgära, etyderna - jag och Rickard ska fixa biffen tillsammans, A och Bprojekt och till slut slutproduktioner. Sen får vi se om det blir trean också, jag har seriösa funderingar på att söka.

Annars är jag sugen på att besöka den där Världen, som tydligen ska finnas där ute.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits