Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen!

Oh de la ly! Pengarna åker rätt in på mitt feta sparkonto och stannar där. Sitter nu och klurar vad jag ska göra för min lilla skatt. Sunny Beach känns inte så avlägset... Och det är jag värd!

Blev dyngförkyld när jag kom hem. Är inne i hostauppgröntslem och snytamigbaraengångikvartenstadiet nu, så jag börjar bli frisk.

Donnerstudenten igår. Jag fick så mycket uppskattning för min räddning av spexet. Massa med beröm. Ett enkelt koncet, ett schlagermedley med ful koreografi, lärare som bjussar på sig själva och knasiga kläder. Räddar allt. Björn som Alexander Bard i shorts och hängslen och tangentbord fick mig att självdö av skratt.

Så. Donner och mammas födelsedag avbockat. Vad händer i sommar? Skriva pjäsen. Specialarbetet. Julias inflyttningsfest. Linneas hemkomst. Buttlefesten. Läsa Häxorna av Roald Dahl (vår barnproduktion har jag hört på ryktessvägar). Romateatern. Bottarveteatern. Politikerveckan. Medeltidsveckan.
Andas. Njuta. Lyssna.

Kommentarer:
Postat av: Ulrika

Gush, häxorna av Roald Dahl, tvingades se den filmen i 7an och jag är fortfarande livrädd :P
Anyway, bil blir nog ingen garanti är jag rädd, men man kan ju alltid hoppas. Får ta körkortet innan ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits