Sean Paul - The Trinity

Soundtrack. Längtar tills det blir säsong här. Skaaaka rumpan! Bli fåfäng! Dansa sig svett! Dricka iögonfallande färgstarka drinkar! Spela spelet! Låtsas tillhöra den ytliga krogsvängen!
Men egentligen vill jag till utlandet. Här är det så begränsat. Sunny Beach, tjejer, vad säger ni? En sista minuten i höst eller innan skolan börjar? Gosh, skulle vara drömmen.

Min mage gör revolt. Har hållt mig borta från godis och snask ett tag men nu när det finns hemma så goffsar man i sig det mest onödiga, fy myself! Jag sväller! Ett glas vatten. Byt ut!
Och jag funderar starkt på Visby Träningscenters utbud. Body Jam låter så himla fräckt när Juliababybaby berättar om det. Och springa i skogen. Så fort snoret har förflyttat sig ur min näsa for good this summer.

Jag härmade Hey BaberibaVictoria för Julia igårkväll. Hon höll på att smälla av. Så nu har min tolkning av kronprinsessan fått ett uppdrag, att inviga Julia och hennes Marys inflyttningsfest. Moahaha.

Ooooh, dubbelavsnitt av Simpsons! Jag älskar alla program som kommer ifrån staterna!
Idag såg jag till och med Tyra Banks show i ren förvirring, det är ute med mig!

Kommentarer:
Postat av: julia

i just write to say - I LOOOOOVE YOU (och din blogg me ; ))
ja håller på sunny beach ja - semster v35 : ) puss!

Postat av: Karin

Ida! du skulle älska bodyjam! jag lovar!!! :D

2006-06-08 @ 09:31:14
Postat av: vickan

jag skulle lätt åkt på resa i sommar om vi inte skulle åka till Nice!

2006-06-09 @ 13:33:48
Postat av: Robert

Vart hittar man låten? Hojta om du vill ha danssällskap i Uppsala!

2006-06-12 @ 23:21:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits