Hel-mys-kväll.

Skön dag. Städade lite lätt, sorterade min dvdsamling och satt frivilligt instängd på mitt rum hela dagen fram till 18 då vi, ett gäng på 7 pers, tog bussen till stan. Christoffer, Linnea, Erik, Oscar, Carmen, Alex och lilla jag. Väl inne i stan plockade vi med oss en Hampus och gick till SuperSushi. Efter det var det dags för uthämtning av biljetter till bion - The Producers IGEN - sen tog vi en fika. Bio vid 21, efteråt stack några till Staggan (Stage Door) medan jag passade på att dra mig hem för att bli frisk nån gång.
Och här sitter man... Trött, men ändå inte. Vill bli frisk snarast!

Har skaffat mig ett konto på sidan filmcafé.nu, vilket har blivit min senaste obsession. Spännande värld.


på stan
Ida och Linnea gör Göteborg osäkert.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits