Normer och helvetets jävla faaaan...

AAARGH!! Jag blir så trött på media och deras matning av åsikter som bara är korkade! MORR!
Läste nu en artikel på
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,821191,00.html om kroppsbehåringens vara eller icke vara på män och kvinnor i sommar. Vad som är "rätt" och vad man "måste" ta bort.  Jag ska gladeligen stoltsera med mig och mitt hår på beachen i sommar bara på grund av detta uridiotiska inlägg. BLÄ!
Nästan så att jag önskar att jag stöter på det där overkliga trendmonstret Sofia Fahrman på Aftonbladet, då ska jag fan trycka upp mina orakade ben mot henne och säga - JAG FRYSER I ALLA FALL INTE, DIN KONSTLADE RETURSCHERADE OMÄNSKLIGA YTLIGA GNU!

Oj. Haha. Värsta hårt.
Reagerar du lika mycket som jag? Eller har jag blivit överallergisk mot allt som har med normer och värderingar att göra att jag måste motsätta mig allt i den genren som kommer i min väg?
Hej Bullen, är jag onormal?


Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Det värsta som finns är KILLAR som har bestämda åsikter om TJEJERS kroppsbehåring!

Postat av: chulii

hm en evig debatt som egentligen e väldigt sjuk! de e ju HELT och HÅLLEt

2006-05-07 @ 22:42:02
Postat av: chulii

oj vart fel där ja... skulle säga att de e ju upp till var och en hur man vill ha det - det om någonting är väl en personlig åsikt som bara e upp till en själv!

2006-05-07 @ 22:46:01
Postat av: Åsa H

nej ida, du är inte onormal! jag fick också spel när jag läste det.

2006-05-08 @ 19:27:21
URL: http://asakarin.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits