Ny dag, nya hjärtklappningar.

Det slår aldrig fel. (Lite åt ordvitshållet är väl okej?) Jag vaknar på morgonen med hjärtat i rus. Tankar om närmaste tiden, sommaren, nästa år kommer pulserande genom mina hjärtslag. Stress.
Men på något helt galet vis vill jag inte bli av med den här stressen just nu. Den hjälper mig fram i mitt arbete i Sagan om Allis. Den stressen får mig att fokusera och prestera på scen. Utan den hade jag slappnat av och inte fått min karaktär som jag ville ha den. Så kan jag tro att det är.
Men i sommar vill jag ha ett annat tempo, tack.

Idag flyr jag fältet. Åker in till stan hela dan för att komma bort. Ta en andra dejt, äta sushi och se på film för att sedan åka tillbaka till skolan, se underhållande slutproduktionen Denna mening är en lögn (med bland annat ett otroligt grymt dansnummer med grym musik och grymma prestationer av skådespelarna) för att sedan landa i tvsoffan för... ja. Ni vet vad.
Ska se om jag hinner skriva omdömen på låtarna här senare i eftermiddag. Det är alltid bra att skriva vad man tycker innan man sett framträdandena, för då kan bilder verkligen förändras.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits