Min syster Pernilla i DN.

Kolla in dn.se idag. Så scrollar ni lite längre ner.. så hittar ni min syster och hennes Webteater. Det går bra nu. Men ajjabajja för hennes sista replik i intervjun. Får rycka henne lite i örat. Ska nog gå på hennes premiärfest. På Elverket i Stockholm. Har aldrig varit  där.

Åker hem redan imorgon. Ska ha ES1 på Donner torsdagförmiddag. Sedan BF1 fredag fm. Så får vi se hur mycket mer det blir. Ska bli mys att få komma hem.
Klappa kusin Matilda på magen och hälsa på Pingu i Jennys mage. Gosa med mamma och pappa. Dregla med Wille och dra med hans korta ben på promenad. Kramas med de vänner som är hemma. Prata skit med mommo&uffan. Undervisa på Donnergymnasiet. Se om UNF kanske hittar på något över julen.
Gotland är mitt hem.

Kommentarer:
Postat av: juliette

pussa min hunny från mig!!!

2006-11-14 @ 19:21:12
Postat av: carbuncle

IDAAAAAAAAAAAAAA! Vänta på mig!!

Postat av: Pernilla

Halloj syster!
Det där med rödvinet var mer bildligt talat..
Tack för att du skriver om Webteatern på bloggen, kul!
Du är med på min hemsida också, kolla in http://www.pernillahalling.com
Jag har gjort om den lite och är jättenöjd.
Puss och kram Pernilla

2006-11-14 @ 21:20:52
URL: http://www.pernillahalling.com
Postat av: kombon julia

Säger grattis till pernilla såhär å hoppas hon ser de!! super lycka till ...hoppas de här kommer gå till toppen!!
och till ida...rödvin är gott och något man kan njuta av...precis som saft ;) hihih
puss på di min tokfia

2006-11-15 @ 01:47:00
Postat av: Pernilla

Tack så mycket Julia!
Kika gärna in på Webteatern. Premiär på tisdag för vår första pjäs. www.webteatern.se
Hälsningar Pernilla

2006-11-16 @ 01:25:26
URL: http://www.webtteatern.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits