Blogg blogg.

Yes! Nu sitter jag här med min biljett till Bo Kaspers releasespelning på Bengans på Stigbergstorget. Ska gå med norrländska Mikael i Show1 som jag förövrigt ledsagade genom stan tillsammans med hans flickvän Carro som går Kultur-Dramaklassen. Jag hittar i den här stan. Helt otroligt. Prickar varje spårvagn.

Sen så åkte jag till Bellevue och tittade på lägenheten. Hon var trevlig och det kändes inte alls konstigt att kliva på hos en vilt främmande människa och se hennes hem. Området är mysigt, stannade upp och pratade med två tjejer som satt med sina katter på trappan. Huset är helt blått. Mums. Nu får vi se om det klaffar, som vanligt i den här världen handlar det mesta om pengar.


juliaåida
Julia och Ida, ettan på gymnasiet. Vi är på väg till Insparken vill jag minnas.
Så jävla länge sen. Känner knappt igen Emma i spegelreflektionen.
Jag är så glad att jag fick såna vänner att växa med.

Kommentarer:
Postat av: julia

Ja e så sjukt gla' att ja har di :)

Postat av: Matte

Tjena Gotland :D hoppas allt e bra me dej...saknar er lite på wendelsberg faktiskt..men ja har fått så sjukt bra klasser här i L.A o mina Teater Lärare är helt underbara...man kommer undan me så mycket för att man e svensk bara skratta lite o säga att man inte förstår :P vi har precis börjat köra etyder nu också ja kör men en tjej från pittsburgh hon e hel skön o säger att hon ska lära mej språket..för de e mycke man tror man kan men inte förstår...jaja om du har lust o tid nåndag så mejla ;) o berätta vilka dom nya ettorna är o hur de går för mina gamla klass mates HUGS //Matte

2006-09-15 @ 09:48:13
Postat av: emma

p.s detta kort är ifrån trean .. det är direkt efter Rhodos :p kram

2006-11-26 @ 18:40:19
URL: http://www.hammarbyfotboll.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits