Män jag saknar.

Fick ett mail av min gymnasiementor Björn Sölvhammar. Jag hade frågat hur läget var.

Jo, här är full rulle och jag är mer förvirrad än vanligt. Häromdagen lade jag fyra böcker på biltaket och åkte iväg ifrån skolan. Annars är väl det mesta gott. Haha. Den där Björn.

Saknar Julias hund Wille som jag är gudmor till. Så mycket dregel, så korta ben. Han kommer tyvärr inte med i flytten.

Etydförberedelserna går bra. Jag och Rickard har hittat en pjäs som vi båda är mycket förtjusta i.

Så åker jag till Kristianstad imorgon. Aaaadaaam. Helgen är din.

wille
Wille killen!

Kommentarer:
Postat av: julia

wille är en äkta man...och så e han cool me ; )
älska di min (ärliga) och vackra vän. Du har ett hjärta som få...
// the biatch

Postat av: Maria

Hej Ida,

Hoppas allt kommer gå bra denna termin. Kommer att akna dig! Du är en människa som ger energi dem ska man vara rädd om!

Bamse Kram på dig älskade vännen!

2006-09-15 @ 12:53:13
Postat av: EKENGREN

naaw! stolta mattar + hussar som hittar doggy på nätet! :D

2006-09-16 @ 15:24:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits