Vem är Heidi D?

that's a cool site.. like your pic.. but don't understand a word.. well.. you'r live look like what we all are dreaming of.. nice !!

Så skriver hon, Heidi D. En fin kommentar. Men jag vet inte vem hon är. Internet är häftigt.

Vaknade kl 8 och somnade om till 11. Är inte riktigt riktig idag. Ringde på en lägenhet i Bellevue (som måste vara det snyggaste områdesnamnet i världen?) och jag ska få komma och titta på tisdag. Sen har jag också skickat in en bostadsannons till GP med en gnutta humor i texten. Den som lever får se.

Tror jag ska gå och förtidsrösta idag. För nästa helg åker jag till Kristianstad. ADAM! En vecka går fort!


idaåjulia
Ida och Julia i en trea i Göteborg? Yeehaa!

Kommentarer:
Postat av: julia

cooooolt. du och ja ida, tror ja de ; )
ja håller tummarna och sparar varje öre ifall vi får denna snor dyra lya haha!
kisses

Postat av: Leno

Å jag blev så glad så jag började grina när jag fick höra att du röstat på Gudrun! BRA IDA! Jag ska oxå rösta på henne jag. Det tog ett tag att bestämma sig men ändå blev det glasklart tillslut. Det blir OLIVER om det blir en kille. Leno känns...liiite bögigt kanske, men MYCKET parant!
Kärlek och systerskap från din dräktiga vän

2006-09-11 @ 11:36:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits