Ursäkt till mina trogna läsare.

Ursäkta, förlåt, sorry... Har inte riktigt tid att uppdatera bloggen så mycket som jag vill innan Tramses 2 har haft premiär. Det är mycket scenbyten hit och omstarter dit. Mina knän är alldeles blå efter alla gånger jag dött.

Fin födelsedag, tack alla som hörde av sig. Tack för att ni är en del av mig och det som är mitt liv.

Dock har jag hunnit bli förbannad mellan fina födelsedagen, repetition och Junis avslutning. Och det är på sizezeroskyltdockorna. REVBEN??? För i helvete...

 

Jag har också haft en stund för mig själv då jag lekte fram olika marknadsföringsknep för min parfym, den så tantigt leopardfärgade. Raor! Vilken bild skulle du falla för?

      

Och så fick jag ju ett lammskinnshjärta. Så himla mysig att klappa på.


Kommentarer:
Postat av: jenny

lätt den när du med lite öppen mun ser ut att vilja ÄLSKA med parfymen! Du är så ROLIG whalgren.
puss

Postat av: chuliii

njaaa ja tror ja faller för nr 3.... du ser så kåt ut på parfymen att ja me vill rusa ut å se vilek rush ja kan få av den hihihi

2007-12-11 @ 10:18:20
Postat av: victoria

ja tror jag väljer den bilden där du äter upp parfymen! håhåhå! roooligt!

2007-12-12 @ 18:22:50
URL: http://vicora.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits