Hektisk vår coming up.

Nu har äventyret börjat igen. En vecka i skolan och vi har hållt på med avslappningstekniker och skrattat en massa i klassen. Skönt att få tid med klassen innan alla vårens projekt. Nästa vecka blir det något annat spännande som heter Kroppens poesi och nu ska jag hitta en dikt till det.

Fick en rejäl post idag, ett stort tjockt kuvert. Från Lunarstorm. Jag har begärt ut alla mina dagboksinlägg på papper. Så nu har jag hela dagboken dokumenterad och utskriven.

Spiralen ja. Några har undrat. Det gör ont ibland, tydligen normalt första månaden. Hoppas kroppen snart ska acceptera dess onaturliga tillskott inom en snar framtid.

Nä. Nu måste jag äta och sen göra nytta och sen umgås med Elena som är här i helgen! Tjing!

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Raukie... Jag vet att du finns... Tack för att du gör det... Jag vet att du ser... Jag bryr mig om dig också. Du är fin. *Kramar om*

Postat av: Jenny

Jag tar hand om mig. Kommer aldrig sälja min själ. Därför pratar jag inte med mamma och pappa längre. Jag mår bra när jag vet att jag finns där för någon. Att jag betyder något och inte är vad mina föräldrar påstår. Jag lovar att jag tar hand om mig själv också i allt det här. Tack för din omtanke. *Kramar om hårt*

2007-01-14 @ 15:39:38
URL: http://nenny85.blogg.se
Postat av: Robert

Men du, hur gjorde du för att få alla inlägg på papper? Jag har skrivit ut typ hälften själv, men det verkar ju asgrymt att få det på papper! Beställde du på nåt vänster?

2007-01-17 @ 15:45:55
URL: http://damberg.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits