TACK JESPER!!!

Jag måste hylla käraste Jesper för att ha fixat bilderna längst upp på min blogg. Tack Jesper! Du är en kramgo, nykter "pappig" vänsterklippa. Jag kallar Jesper för pappa ibland, för han påminner lite om min pappa. Eller, egentligen inte, men det är något hos honom som gör det. Kanske är det tryggheten? Lukten? Omfånget? : ) Tack för sängplatsen, det var spännande att få sova i en gammeldags vägginbyggd 70säng på Slottet för en gångs skull. Det fanns inga spöken såvitt jag kunde se.

Kurspassen gick bra, kändes först lite läskigt att få kritik efteråt. Hon påpekade saker som jag aldrig tänkt på att det påverkar, typ som att jag inte ska dricka vatten medan jag undervisar för att det tar fokus. Så nej, jag fick inge större piskrapp. Men nödvändiga små iaktagelser. Och för att utvecklas behövs ju sånt.

Nu sitter Julia bredvid mig efter att inte ha träffat mig på några dagar (jag har gått och lagt mig klockan 21) och lyssnar på dansk schlager - omöjligt att deppa till. Jeg lytter til din stemme! Danmark 1990.
Och jaaaaaaa.. jag och Nicklas har fått biljetter till Melodifestivalen i Scandinavium! Kanske inte dom bästa och vi sitter inte med Melodifestivalsklubben, men ändå. Vi fick platser tillsammans. Om jag inte hade gått hade jag nog fått ångest av att sitta i en soffa så väldigt nära utspelsplatsen. Och missa allt mellanspel som kamerorna inte visar ut i etern.

Denna dag är fullbokad. Äta sushi med Towe. Se Utvandrarna. Gå på klassfest. Imorgon - Åka ut till Wendelsberg, träffa kursfolk och planera kurs med Oscar, för att sedan förhoppningsvis åka pulka!
Det här livet... Ja. Jag säger Ja till det här livet!

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

"Jag blir lytt när jag hör din stämma"? =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits