En midsommarnatts dröm..?

De senaste dagarna har snurrat i 180 miles per hour. Wroom wroom... Tänk vad livet kan ta sig oanade svängar. Allt är nytt och livet väckt på nytt. Hela den ramsan ni vet.

Jag är kär.

Det är så nytt och så omtumlande att jag är rädd att jag ska vakna efter en midsommarnatts dröm och inse att jag inte fick vara såhär lycklig. Att jag inte kunde få känna såhär.

Midsommar var en trevlig stund i mitt liv. The Wahlgren family firade dagen på paviljongsplan där vi träffade BaconTowe som jag längtat efter så. Där mötte jag även upp Stefan... Och hjärtat tar de friaste frivolter genom bröstet. Sedan var det middag på terassen med mommo&uffan. En sedvanlig gapflabbskväll med the crazy old people. Vi kom på att vi skulle överraska grannen Matilda som fyllde vackra 19 år också med middag på terassen. Så jag drog på mig pappas minidragspel och ledde tåget in i deras trädgård och låtsades spela, medan pappa gömde sig och spelade på sitt riktiga dragspel. Familjen Sjöberg trodde att jag fortfarande ägde mina skills på dragspel som jag la av med för X antal år sedan. Matilda blev i alla fall glad och skrattade gott. Så avslutade jag med en fanfar på min näsflöjt, som är ett mycket svårhanterligt instrument.

På kvällen drog Linnea, Alex, jag och broder Per till Robsarvers i Fröjel. Två timmars koncentrerad dans och fest.

Dagens låt, av Loke-
http://www.lokeloke.se - Sångerna - Schyssta killens sång.

    
   

Kommentarer:
Postat av: Jesper

Grattis.

2007-06-23 @ 21:54:47
Postat av: Katrin

Jag läser din blogg, tihi =).
Kul att du är kär och: YOU GO GIRL!/K

Postat av: Katrin

Men du förresten...vem är du kär i då?

2007-06-24 @ 17:12:27
URL: http://leijka.blogg.se
Postat av: Katrin

Kärleken är ju underbar!
Om allt går vägen och jag kommer överrens med mina chefer på Csn så kommer jga faktiskt nästa helg. Hoppas, hoppas

2007-06-25 @ 17:02:21
URL: http://leijka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits