Om att vara för ärlig.

Om jag tycker någon är snygg, varför kan jag inte hålla det för mig själv för en gångs skull? När jag ens yppat halva meningen inser jag att det är en dålig idé. Men man kan inte ångra den. Måste "Jag tycker du är snygg" betyda "Jag vill ha dig, oh du läckerbit!"? Eller är det bara jag som snurrar?
At least I was honest.

Näst sista föreställningen, massa med teknik gick åt helvete. Telefonen ringde inte, kniven fastnade och gick av, dörren var trög, tapeten börjar lossna, väggarna ramlar snart ihop.. Äsch, sista föreställningen imorgon!!
Hoppas allt håller lite till. En sista gång.

Nu är mitt rum härligt spartanskt inrett. Allt är borta, på väg hem till ön. Det känns skönt. Jag avslutar min Göteborgsepok som jag inledde den. När jag flyttade till Wendelsberg förra hösten hade jag bara innehållet från en resväska att leva på i två veckor. Nu är det samma sak. Två veckor kvar. Allt i det fysiska rummet är rensat. Då var det bara tankeverksamheten kvar.


* Hade glömt hur fin du var att titta på.

Kommentarer:
Postat av: ulrika

Önskar jag hade ärligheten att kunna säga när jag tycker ngn är snygg :P var glad att du vågar säga det o sen stå för det :D you rock!
Samt vem är den fina saken att se på? ;)

Postat av: Andreas

jag tyckte ni var shitbra verkligen! såg er igår när jag var på intagningen... det blev bara mer levande och komiskt när kniven gick av och allt ramlade ner. :) önska jag var bra nog att gå där med! lycka till idag o.s.v hej!

2007-05-19 @ 13:43:30
Postat av: Anonym

de e mi du tycka e snygg va ;) the girl next door...

2007-05-20 @ 14:19:02
Postat av: Isak

Du säger aldrig så till mig längre. Varför ligger vi inte längre..? *suck*

2007-05-20 @ 17:58:17
URL: http://Descended.blogg.se
Postat av: Får man skriva namn här?

Men om man menar "Jag vill ha dig, oh du läckerbit!" vad ska man då säga?

2007-05-20 @ 22:25:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits