Svar på frågan.

Postat av: Får man skriva namn här?
Men om man menar "Jag vill ha dig, oh du läckerbit!" vad ska man då säga?
Svar: "Jag vill ha dig, oh du läckerbit" borde funka? Eller?
Jag älskar att kolla upp IPadresser.. Såg att denna kommentar kom från någon på skolan.. Prova att säga det till mig och se om det ger något resultat.. : D

Så. Sista två veckorna. Gaaah. Så mycket att hinna, se, mötas, uppleva... Men jag ser verkligen fram emot sommaren. Att få komma tillbaka till ön som jag älskar och vandra i den magiska gotländska sommarnatten.

Och Andreas, som kommenterade min blogg.... Hoppas det gått bra för dig och att du kom in! Kul att du gillade vår föreställning, vi hade väldigt roligt när vi gjorde den.. : )

Det är ljust ute. Blir svårt att somna då. Men jag är så trött.
Så det blir nog inget problem.

* Crap-a-doodel... Är det bara jag som snurrar?




image296
Maud (Ida) har kört till Älvsjö för att träffa Pia (Amanda) men blir stoppad av Conny Blom (Rickard).


image294
Upplösningen i Fångad på nätet... Tuffing till höger. Mamma Katarina (Johanna), pappa Per-Arne (Vidar) och Conny Blom (Rickard) försöker reda ut situationen, eller ställa till det mer.


image295
Livrädd till vänster. Gömmer mig bakom mamma Katarina (Johanna) när Mari (Tina) hotar mig med kniv.


Kommentarer:
Postat av: Albin Olsson

Hej du!
Såg att du hade kommenterat min blogg. Du hade kommenterat fel inlägg, men ändå...
Som svar på dina funderingar så såg jag "Fångad på nätet" den 18 maj och jag hade väll ganska mycket i skallen. Det känns lite creepy att blogga om en föreställning och sedan få veta att en i ensembeln läser bloggen.
Jag minns inte jättemycket av pjäsen faktiskt, men jag minns att jag (och flera med mig) hade lite svårt för snubben som spelade pappan. men säg det inte till honom.
Over and out!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits