ÖIJN.

Nu är jag hemma pa öijn. Idag har jag varit på Gotlands gymnasiemässa. Donner ägde som vanligt, vi är minst, bäst och snyggast! Jag älskar min arbetsplats och dess personal, och såklart - dess elever!! Är nu helt slut i kroppen efter att ha stått upp hela dagen och trött i käften för att ha pratat så mycket.

På eftermiddagen, tidig kväll, gick jag och pappa och lånade Wille, familjen Ekengrens hund. Min gudson. Han har växt till sig lite och blivit lite lugnare tycker jag. Det var en skön timme i skogen. Det är så spännande hur en plats kan bli så magisk som ens barndoms skog. Jag kan varenda stig men ändå, det känns outforskat med vuxna ögon.

     

Rulltrappan i Uppsalas nya konserthus är röd. Som röda mattan. Snyggt. Peter Jöback berörde. Och rörde min mamma. Wille är min lilla hundkille. Och jag diggar keramikfågeln som står i vår trädgård.



Jag längtar efter han som finns i Uppsala.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

åååå ja sakna min bääääbiiiiisssss!"!! (wille alltså!!)

2007-10-05 @ 09:40:21
Postat av: Tofftén

Hej, här var det längs sedan jag tittade in. Kul att du ännu skriver så mycket! Jag har pratat med marie nu ang MTV - 08. Och honm har inte börjat lägga schemat ännu men återkommer när hon gjort det.
PUSS

2007-10-05 @ 16:41:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits